na różowo

Różowa bluzka w zebrę kosztuje tylko 1 L$, można ją dostać w Orsini. Szukajcie jej między innymi bluzkami, pozostałe kosztują 39 L$, a więc też niedużo 🙂

Różowa krótka sukienka to prezent grupowy z Orsini. Wstęp do grupy jest darmowy, można się zapisać na miejscu. Przy okazji warto dopisać się do Midnight Manii i spróbować szczęścia na lucky board.

Bluzka i sukienka to meshe, w kilku rozmiarach.

 

Skin to freebie z Essences, nie wiem jak długo będzie dostępny, więc lepiej się pospieszcie. Jest bardzo ładny, delikatny, w zestawie są też piegi, pieprzyk albo rzęsy (w warstwie tatuażu).

 

kwiatki, balony i słodycze

Wspominałam, że nie mam czasu na branie udziału w huntach? Pewnie wspominałam nie raz.

Na szczęście czasami życzliwe dusze podrzucają mi informacje 😉

Wstyd się przyznać, ale paczkę z prezentami dostałam od Mrokness… dwa tygodnie temu.

Jej sklep Oh Shoot! bierze udział w czterech huntach majowych.

Dwa skyboxy:

Ozdobiony kwiatami, ma 27 primów, w Poppin’ Penguin Hunt (May Flowers Edition).

Czas trwania: 1. maja – 31. maja

Cena: 0L$

 

 

Z balonami i łąką (21 primów), hunt It’s Fun To Be 5!

Cena: 0L$

 

 

Body to zdobycz w This Is Totally Me Hunt. Cena: 0L$. Czapka z daszkiem to jedna ze zdobyczy w Gatcha Fool Hunt. Każdy sprzedawca musi wycenić swoje gatcha w granicach 1L$ – 25L$, czapki można dostać za 15L$.

Dziękuję Mrokness za cynk 😉