Jak łączy się Zombie z Popcornem?!


ZombiePopcorn Hunt był moim pierwszym huntem w SL, który zrobiłam w całości. Stało się to tak, że ktoś mi podpowiedział, gdzie znajduje się gift z jakiegoś innego huntu, ale ponieważ w ogóle nie wiedziałam na czym polega „huntowanie”, to uprzejmie wyjaśnił mi i tą magię:). I tak zaraz po zdobyciu tej tajemnej wiedzy wciągnęłam się w… ZombiePopcorn! Chętnie zbieram wszystkie gifty, od pierwszego do ostatniego, z tego huntu, brałam udział we wszystkich ZP huntach. Muszę przyznać, że w tych pierwszych nie wszystkie gifty może były aż tak fascynujące, ale ta edycja…. Uroczyście oznajmiam, iż w tej edycji nie widziałam ani jednego giftu, którego zebrania bym żałowała! A praktycznie w każdym huncie znajdą się jakieś takie właśnie niepożądane gifty. I tutaj – proszę!:) Polecam zatem przejście przez wszystkie sklepy:).

Niestety nie pokażę Wam wszystkiego, ponieważ przygotowanie tylko tego zajęło mi maaaaaaasę czasu, być może jutro zajmę się resztą, ale niczego nie obiecuję. Jednak myślę, że ta część giftów, jaką zobaczycie, będzie wystarczająca, by zachęcić Was do „huncenia” z ZB!:))

P.S. Oficjalna strona jest tutaj, lista z lm i hintami jest w pierwszym gifcie tutaj. Gifty nie są tak strasznie głęboko pochowane, owszem, są trudniejsze momenty, jednak zawsze ktoś chętnie pomoże:).

skin #39 Beauty Killer
eyes/piercing #54 ellabella
tatoo „I’m very scary” #35 Needful things
tatoo #98 Broken [AQ’s]
hair #26 MADesigns
plugs #74 Nox
bangles #32 Sigma Jewels
necklace #75 LouLou&co
pants #47 TuttiFrutti
top/horns #21 Glue Ink

full avatar #5 Death Row Designs

dress #100 20.Five
eyes #40 n-creation
skin #69 Weird Designs
tatoo Cursed Vanity #56 Delusions
tatoo Bloody Mouth #3 Pin me down
beads in mouth #4 Haus of Darcy
bunny #38 Ragdoll’s cut

dress/HandPower #52 paper.doll
eyes/skin #93 ODB

dress #62 C’est la vie
skin #89 Natural Beauty

hair #79 IrEn
skin #29 Filthy
eyes #60 Insufferable Dastard
Joker Face #1 ZombiePopcorn
dress #2 Sakide

Left:
dress #83 Ducknipple
skin #30 Katsucide
Center:
dress #42 insanya
Right:
dress/fangs #73 Jazumi
blindfold #33 J.I.N.X
piercing #7 iPoke
skull headband # 85 u.f.o

Left:
dress #57 Belote
piercing #41 Virtual/insanity
blindfold #88 Razorblade Jacket
Right:
dress/jewlery #86 Izzie’s

dress #31 Zenith Fashion
skin #81 Jesylilo

dress #65 Indigo Oddities

glasses #22 Concrete Flowers
necklace flowers #92 Soap Co.
top #17 Muka
pants #50 villena
coat #58 NV