Koszula mojego chłopaka.


Bardzo mi brakuje Freebiesowa i tamtejszego fotostudia….. Strasznie długo mi zajęło zanim w końcu odnalazłam w miarę przyzwoite miejsce, gdzie mogłabym robić zdjęcia na posty. Ale udało się, dlatego chciałabym pokazać Wam kilka ciekawych rzeczy:).

Te dwie koszule są prezentem grupowym od FATAL. Są meshowe i w kilku rozmiarach. Kozaczki, również meshowe, to prezent dla grupy od Baby Monkey. Wstęp do tej grupy jest chyba płatny…. Z tego co pamiętam:).

Crickets oddaje w tym miesiącu dla pań te oto trzy rompery wraz z uroczymi sandałkami. Natomiast w A&A można dostać te blond włosy z dobierańcem, którego widziałam kilka razy w internecie, jako prezent grupowy.

Spódnica pojawiła się w notatkach grupy Blueberry. Koszulka jest częścią jednego z prezentów grupowych od FATAL.