primy i piksele


Demo, które nadaje się do noszenia? Czemu nie 🙂 W sklepie Prim & Pixel Paradise czeka na Was dużo rzeczy za darmo albo za 1 L$ – szukajcie vendorów z paczką z kokardą.

Ja wybrałam dla siebie zielony strój plażowy, skórzaną kurtkę i luźną bluzkę.

Sandałki ze zdjęcia znajdziecie w notice grupy Freebiesowo.

Skin to sierpniowy prezent grupowy od Filthy, w paczce jak zwykle 4 odcienie (z dwoma rodzajami biustu) i shape. Wpisowe do grupy: 199 L$.

3 comments on “primy i piksele

  1. Cześć Mad, wybacz, że tutaj, ale gg mi padło: Kiedy tak mniej więcej wróci Freebiesowo i studio? Pozdrawiam serdecznie 🙂

    • Prace wykończeniowe trwają 😉 Teraz wszystko zależy od mojego bywania w SL, ostatnio coraz rzadszego. Działka jest, studio też powiesiłam na niebie (musiałam, do zdjęć 😉 ), ale od razu uprzedzam, że będzie dużo skromniej 🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.