Podróże po zakamarkach Marketplace’a.


Poszperałam po marketplace i znalazłam kilka fajnych rzeczy. Będę Wam pokazywać stopniowo, nie jest łatwo wszystko do siebie jakoś dopasować… Tutaj pokazuję skin z zestawu dla „świeżaków”, suknię meshową, której w paczce znajdziecie trzy kolory, małą kopertówkę oraz bransoletę. Wszystko za darmo, oczywiście.

Tutaj za darmo dostaniecie na marketplce ten różowy meshowy sweterek oraz z tego samego sklepu meshowe spodenki. Na martketplace znalazłam również tego żółtego lizaczka i kolorowe paznokcie, których nie widać zbyt dobrze… Ale są ciekawe:).

3 comments on “Podróże po zakamarkach Marketplace’a.

  1. a mogłabyś jakoś dać znać, gdzie jest ten sweterek rózowy na MP, bo z tego linka przekierowuje mnie na stronę głowną MP, a jak ja szukam o nie mogę jakoś znaleźć 🙂

    • Jeśli link przekierowuje na główną stronę MP to znaczy, że sweterka już nie można kupić. Możliwe, że to była krótkotrwała promocja, albo że sklep po prostu przestał istnieć.

Możliwość komentowania jest wyłączona.