zMESHaciłam się…. :P


Meshową suknia to prezent grupowy od Bliss Couture. Jest w kilku rozmiarach, więc nie powinno być problemu z dopasowaniem :). Do tej sukni dodałam kilka błyskotek od Finesmith, który jeszcze przez jakiś czas będzie miał do odnalezienia na terenie swojego sklepu 20 prezencików dla grupy w mini huncie. Znajdziecie tam różne bransoletki, naszyjniki, niektóre w zestawach, kolczyki, paski ozdobne, te paznokcie, widziałam też buty, ładne nawet, jakieś dodatki, nie zdążyłam wszystkiego przymierzyć, oraz torbę, którą możecie zobaczyć poniżej. Buty na obu zdjęciach są prezentami grupowymi od Felicity (wstęp do grupy płatny, chyba 25L$), natomiast jednoczęściowy strój przyszedł do mnie od Hucci z subscribe’a. Nie mam pojęcia, czy można go jeszcze otrzymać, ale na pewno warto się zapisać, aby od czasu do czasu otrzymać taką przyjemną niespodziankę :).