mesh, Mesh, MESH!!!


Z początku podchodziłam do meshy z czystą ciekawością. Chciałam tylko wiedzieć z czym to się je, co można meshami osiągnąć. Jednak z czasem, im więcej meshy posiadam, im więcej ich próbowałam, tym bardziej mi się podobają:). Ostatnio przekonałam się nawet do meshowych włosów. Czyż to nie cudowne widzieć włosy na sobie a nie – W sobie?!:) Włosy (właśnie meshowe) na zdjęciu możecie dostać w huncie Where Is The Concert w slepie Alice Project. Musicie znaleźć bilet, jest duży, więc nie trudno go zauważyć:), a w paczce jest kilka rozmiarów, wszystkim można zmienić kolor klikając na nie. Sukienki też są meshowe, to prezent SOM od coldLogic i również są w kilku rozmiarach. Buty to prezent grupowy od illmatic. Aby mieć skin trzeba znaleźć filiżankę kawy w sklepie Shiva, jest to gift w Coffee Hunt. No i biżuteria, czyli naszyjnik i bransoletka, dostaniecie ten group gift od CentoPallini.