Większość z Was pewnie już dawno wyhaczyła gifty od Coco. Wszystkie są dostępne zupełnie za free w sklepie Coco po dołączeniu do grupy. Znajdziecie tam również inne niespodzianki, których niestety nie mam czasu tutaj zaprezentować.

Czarna kurtka z bluzą- *COCO*_GIFT_Shirt&Parka- free

Buty- *COCO*_Gift_FlatAnkleBoots_Black

Szara sukienka- [Penned] for The Millenium Hunt

Skin z zielonym make-up’em- nowy Dulce Secrets grup gift

UWAGA! Na zdjęciu mam założone moje najukochańsze rzęsy z [ glow ] studio (Black&Colors eyelashes – with brown), które zasadniczo zmieniają wygląd skina 🙂

Co do Millenium Hunt- zawsze tak jest, że kiedy nie mam za dużo czasu i muszę się streszczać, to na każdym kroku znajduję gift za giftem. Ten hunt jest niecodzienny, bo każdy prezent kosztuje jeden L i dostajemy go w pakiecie z rzeczą z aktualnej wystawy danego sklepu. Zainteresowanych odsyłam do punktu startowego tutaj. Widziałam jeszcze kilka rzeczy z Millenium Hunt i wszystkie były wysokiej jakości 🙂 Hunt trwa do 29 stycznia.

Skin z tęczowym make- up’em- gift grupy Fashion Trend. (Zdjęcie tego skina znajdziecie wewnątrz sklepu Dulce Secret. Kliknięcie na niego spowoduje wyświetlenie namiaru na grupę).

Oprócz tego w sklepie na kontuarze znajdziecie darmowe łyżwy, a także sporo prezentów za 1L.

Main Store Dulce Secrets

Main Store Coco

Main Store Penned

Korzystając z okazji pozwolę sobie zaprezentować te oto koszulki, które popełniłam pod szyldem MyLikey Designe. Wszystkie cztery łatwo przerobić na tuniki 🙂 Można je zdobyć po przystępnej cenie na XStreet. Do sięgnięcia po motywy rodem ze starych encyklopedii (sowa i kaczki) natchnęła mnie zimowa kolekcja Pull and Bear 2011 🙂

Koszulko- tuniki MeLikey Designe znajdziecie tutaj: https://marketplace.secondlife.com/p/Set-of-4-t-shirts-by-MELIKEY-DESIGN/3107329

3 comments on “

  1. 1. To Ty żyjesz? ;)))

    2. 200 L$ to nie jest okazyjna cena, nie we Freebiesowie…

  2. ad.1. Żyję i czuję się bardzo dobrze 🙂 Jestem teraz w 9 miesiącu i oczekując na poród mam trochę wolnego czasu.

    ad.2. Masz rację- nie jest, dlatego nie wystawiam ich na Freebiesowie 🙂 W to miejsce wybiera się parę innych szmatek ze starej kolekcji Smashing Pumpkins

Możliwość komentowania jest wyłączona.