Uśmiech Mona Lisy.

Obie sukienki możecie dostać jako prezent grupowy od Mohna Lisa Couture, są wraz z kolczykami (których nie widać) oraz naszyjnikami z białych lub czarnych pereł, a biała sukienka ma jeszcze ozdobne pióra. Kurtka i beżowe szpilki były w paczce, którą kupiłam w The Dressing Room od R.cielli. Kosztuje tylko 70$L, a w środku oprócz tego jest jeszcze krótka sukienka, śliczna spódniczka, bluzka, bodysuit, płaszczyk, kolczyki oraz pierścionek, który troszkę tu widać:). Skiny znalazłam w Modish, pierwszy jest prezentem grupowym, drugi – w huncie. Turkusowe szpilki są prezentem grupowy od Felicity, wstęp kosztuje (o ile dobrze pamiętam) 25$L, ale może zgarnąć jeszcze poprzednie śliczne szpilki. Natomiast włosy, oba kolory, znajdziecie w Zeus, również prezent grupowy, a pod vendorami z tymi giftami są dwie grupowy LB, na których można wygrać jeszcze dwa inne kolory tego samego stylu.

Wiem, że ta suknia jest nieco… „przewrotnie zasłaniająca”, ale i tak mi się podoba:). W dodatku jest kompletnie za darmo, możecie ją dostać w Vanguard.

dziewczyna z okładki II

Dawno nie było mnie w Cover Girl, zajrzałam tam dwa dni temu – i nie żałuję 🙂 Do końca stycznia możecie dostać w sklepie tę bardzo ładną czarno-białą sukienkę. Można ją nosić w dwóch wariantach, obydwa wyglądają świetnie 🙂

Idealnie pasujące kolczyki to opisywane już dollarbie z Magic Nook, a torebka to freebie z Septem Essentia, sklepu zaprzyjaźnionego z Freebiesowem 🙂 Sklep mieści się obok Cover Girl, wystarczy przejść się kawałek.

Meshowe pantofle dostaniecie w subskrypcji od Hucci.

Pantofle mają resizer, więc łatwo dopasować je do stopy. Torebce można zmieniać kolor.